Obchodní podmínky
1) OBJEDNÁVÁNÍ
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop.
Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
2) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata v pracovní dny on-line, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem.
U některých objednávek (větší množství apod.), vás zkontaktujeme, pro potvrzení objednávky, telefonicky.
3) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete před expedicí zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.
4) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám zašleme poštou za 49,- Kč Expedice proběhne po připsání platby na náš účet (platby z KB ověřujeme on-line,
uveďte Vaši banku do poznámky v objednávce), nebo jako dobírku za 99,-Kč. Na přání zasíláme rovněž expresní službou PPL.
Zboží můžete bez udání důvodu do 15-dnů vrátit, nekupujete-li jej pro účely podnikání. Při objednávce nad 5000,- neplatíte poštovné, objednáváte-li kupony, neplatíte poštovné při objednávce nad 20.000,-
5) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je u zboží jenž systém zobrazuje skladem zpravidla 24 hodin, není-li uvedeno jinak.
Systém zobrazuje aktuální stav skladu. Aktualizace probíhá každou hodinu. Berte prosím na vědomí, že zboží které máte v košíku a je systémem potvrzeno mohlo být vyjímečně prodáno během posledních 60 minut na základě osobní nebo telefonické objednávky a tudíž bude nedostupné. V tomto případě Vás budeme neprodleně kontaktovat.
6)VÝMĚNA ZBOŽÍ
Ve vyjímečných případech hodných zřetele Vám nepoužité a nepoškozené zboží v originálním obale vyměníme za jiný druh.
Pro tento případ se prosím s námi spojte e-mailem, telefonicky nebo osobně. Tyto případy řešíme individuálně.
Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
7)VRÁCENÉ ZBOŽÍ
U nás nepodstupujete žádné riziko, veškeré zboží můžete vrátit zpět do 15 dnů od převzetí zásilky. Netýká se obchodních odběrů.
POSTUP:
1) informujte nás předem telefonicky, či e-mailem
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s dokladem (jeho kopií) potvrzujícím koupi zboží v našem internetovém obchodě
4) je-li zboží v pořádku, okamžitě Vám složenkou peníze vrátíme
5) peníze budou vráceny pouze za zboží, ne za poštovné
8) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. vady.
Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.
Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) Pokud není u výrobku uveden smluvní partner pro opravy ve Vašem okolí, informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) Nezapomeňte přiložit doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku (doručení).
Sídlo firmy dle Obchodního rejstříku : Slívova 41, 710 00 Ostrava
Adresy našich provozoven naleznete zde
IČO: 47 67 05 92 DIČ: CZ 47670592
Účet: 2500314320/2010 Fio Banka
Zákony a předpisy: - zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
|